Verzending

Fien en Fons doet een beroep op de dienstverlening van BPost voor de verzending en levering van haar artikelen en pakketten, besteld via de webshop, op het door u opgegeven adres. Een bestelling geplaatst op werkdagen voor 12u, wordt binnen de 48 uur geleverd in België en in Nederland.

Afwezigheid bij levering

BPost biedt het pakket aan op het door u opgegeven adres. Als u op het moment van levering niet thuis bent, zal Bpost een briefje in uw brievenbus deponeren. Volg de instructies op het briefje van BPost om uw levering af te halen in een Kiala-punt.

Mijn levering is niet correct of niet volledig

Fien en Fons draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel en behandelt daarom elke bestelling met de grootste zorg. Mocht uw bestelling foutief of niet volledig zijn, neem dan binnen de 5 werkdagen contact op met onze klantendienst op klantenservice@fienenfons.be

Indien uw levering niet correct is, kan u gebruikmaken van onze retourprocedure om uw goederen terug te sturen. Zodra wij het teruggestuurde artikel/pakket in originele staat en verpakking hebben ontvangen, storten wij het bedrag van het artikel/pakket integraal terug, inclusief de verzendingskosten; tenzij we alsnog het correcte artikel kunnen leveren uit voorraad.

Indien uw bestelling niet volledig was, bezorgen we u alsnog het bestelde product, indien dit nog voorradig is. Vermeld sowieso in elke correspondentie duidelijk uw ordernummer.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als uw pakket is opgehaald door BPost, ontvangt u een mail met een trackingnummer. Zo kan u uw bestelling opvolgen via BPost.

Mijn bestelling lijkt zo lang onderweg?

Uw bestelling is maximaal 3 werkdagen onderweg. Mogelijk is BPost langs geweest wanneer u niet thuis was. Kijk dan zeker nog eens in uw brievenbus om na te gaan of u geen nota vindt om uw bestelling af te halen in een postpunt in de buurt. Door feestdagen, weekends en vakantiesluitingen van de fysieke winkel Fien en Fons schuift mogelijk de verzending en levering op. 

Als de leveringstermijn overschreden is, kan u contact opnemen met onze klantendienst op klantenservice@fienenfons.be of via ons contactformulier. Vermeld sowieso in elke correspondentie duidelijk uw ordernummer.

Welke verzendkosten betaal ik?

Bij aankoop van een volledige look, zoals voorgesteld op de webwinkel, is de verzending binnen België en naar Nederland gratis.

Verzendkosten België
Bij aankoop van aparte stuks - tot een aankoopbedrag van 150 EUR - bedraagt de verzendkost 6,00 EUR
Bij elke aankoop vanaf 150 EUR is de verzending binnen België gratis.

Verzendkosten Nederland
Bij aankoop van aparte stuks - tot een aankoopbedrag van 150 EUR - bedraagt de verzendkost 8,00 EUR
Bij elke aankoop vanaf 150 EUR is de verzending naar Nederland gratis.

Neem contact met ons op indien uw pakket naar een ander land dan België of Nederland dient verzonden te worden: klantenservice@fienenfons.be

Indien u uw product/pakket retourneert, betaalt uzelf deze verzendingskosten. Ruilen in de winkel is toegestaan en is volledig gratis. Het artikel/pakket dient wel in goede staat, onbeschadigd, ongewassen en in originele verpakking aangeboden te worden.

Verzending

Alle informatie over de verzending of levering van bestelde items vind je hier.

image-veilig.png

Veilig online shoppen

Op onze webshop kan je veilig shoppen en betalen met Bancontact, Visa, Maestro, Mastercard en iDeal.

image-vragen.png

Vragen?

Vragen over Fien en Fons of haar producten? 
Contacteer ons.

©2015 Alle rechten voorbehouden - Fien en fons